Cała historia z życiem cyfrowego nomady, biznesem online i współpracą zdalną rozpoczęła się w 2014 roku, kiedy przeprowadziliśmy się do Barcelony, ale nadal chcieliśmy podtrzymywać współpracę z polską firmą. Chcąc realizować plany zawodowe nauczyliśmy się jak wygląda praca na odległość, jak rozliczać czas pracy i szacować swoją efektywność. Nauczyliśmy się samodyscypliny i samoorganizacji. Nie ukrywamy, że interdyscyplinarne wykształcenie tworzy świetną ku temu bazę. Studia filozoficzne nauczyły nas logicznie myśleć i pisać ciekawe teksty oraz tworzyć wartościowe dla odbiorców treści. Studia socjologiczne nauczyły nas współpracy z ludźmi, oceniania ich zamiarów oraz potrzeb. Studia magisterskie na Politechnice Łódzkiej z Zarządzania pokazały nam w praktyce jak tworzyć własną markę od A do Z, jak nią zarządzać, tworzyć marketing i zdobywać klientów. Wisienką na torcie naszej akademickiej kariery były studia w Hiszpanii, które prócz kompetencji merytorycznych z samego zakresu studiów, podniosły nasze kompetencje językowe, społeczne oraz biznesowe na płaszczyźnie współpracy z rynkiem hiszpańskim i idąc dalej hiszpańskojęzycznym. Tak rozpoczęła się nasza współpraca zdalna z różnymi firmami. Tworzyliśmy grafiki, sesje fotograficzne, identyfikacje wizualne, materiały marketingowe, szum w internecie i całe strategie marketingu online dla firm z branży spożywczych, tekstylnych, uzdatniania wody, energii odnawialnej, motoryzacji, fashion, beauty, expo oraz branży językowej i szkoleniowej.
Bardzo szybko zrozumieliśmy, że jest to coś, w czym czujemy się najlepiej i chcemy dorzucić swoją cegiełkę do #Cyfrowego Nomadyzmu i budowania #Silnej Marki Online dla naszych Klientów.